July 26, 2017

BLUE SHIRT DRESS

Nedávno jsem dostala balíček se šaty od stránky sammydress.com. Přišlo mi celkem asi 8 šatů, tak už si nemohu stěžovat, že jich mám málo haha. Tyhle jsem si vybrala na focení jako první. Už delší dobu jsem chtěla šaty, které vypadají jako košile. Bez pásku si v nich přijdu trošku jako v pytli, tak jsem si k nim vzala svůj oblíbený Moschino pásek. Boty jsem zvolila černé se zlatými podpatky a nejlepší DKNY kabelku.

/ shirt dress sammydress / belt Moschino / shoes Primark / bag DKNY /
Použijte kóSW1001 a dostanete 12% slevu na Sammydress.

9 comments:

  1. This is highly informatics, crisp and clear. I think that everything has been described in systematic manner so that reader could get maximum information and learn many things.
    Chandeliers

    ReplyDelete
  2. Promiň, nevím, na co fotíš a jak upravuješ fotky, ale ta kvalita se mi nezdá moc dobrá (vidím vše rozmazené, ghost efekt a bohužel to kazí dojem), jinak šatky jsou moc hezké :-)

    ReplyDelete
  3. great dress :) i love stripes :)

    ReplyDelete
  4. nice dress n background was cool
    regards
    Yourwisedeal.com

    ReplyDelete
  5. Ty šaty vypadají moc hezky, taky mám takový styl ráda :) jinak jsem se chtěla zeptat, pořád pracuješ v té restauraci? :)

    ReplyDelete